Пріоритетним напрямком роботи нашого колективу є соціально-моральне виховання дітей

Мета нашої роботи:

Усебічне формування і розвиток особистості дитини з урахуванням особливостей її фізичного і психічного розвитку, індивідуальних можливостей та здібностей.

Завдання нашої роботи:

  • охорона життя і зміцнення фізичного і психічного здоров'я вихованців;
  • забезпечення фізичного, соціально-особистістного, пізнавально-мовленнєвого, художньо-естетичного розвитку вихованців;
  • формування з урахуванням вікових особливостей вихованців гендерної, сімейної, цивільної приналежності, почуття приналежності до світової спільноти, моральних і патріотичних почуттів;
  • здійснення необхідної корекції недоліків у фізичному і(чи) психічному розвитку вихованців;
  • взаємодія з сім'ями вихованців для забезпечення повноцінного розвитку;
  • надання консультативної і методичної допомоги батькам(законним представникам) з питань виховання, навчання і розвитку.

В дошкільному навчальному закладі плануються різні види роботи з кадрами по підвищенню їх фахового рівня. Підвищення фахової кваліфікації педагогів здійснюється відповідно до перспективного плану на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

Організація і контроль за навчально–виховним процесом

Щоб забезпечити успішну діяльність педагогічного колективу, велика увага приділяється постійному вдосконаленню фахової майстерності, творчому зростанню кожного педагога. Вихователем-методистом Кощій Ларисою Миколаївною систематично надаються консультації, співбесіди, поради педагогам. На педагогічних радах проводиться аналіз роботи вихователів, пропагується найкращий досвід. Вихователь-методист допомагає вихователям добирати необхідний дидактичний матеріал, літературу до занять, вчить орієнтуватися в каталогах методичного кабінету, радить складати індивідуальні плани роботи, обов’язково пропонує включати в них відвідування методичних об'єднань, які плануються в місті управлінням освіти та відвідування занять досвідчених педагогів закладу.

Центром методичної роботи, координатором інноваційних технологій є методичний кабінет закладу.

Методична робота в дошкільному закладі містить цілісну систему заходів, спрямовану на підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, розвиток творчого потенціалу кожного члена педагогічного колективу, а відтак – на досягнення позитивних результатів освітнього процесу.

У нашому закладі працює творчий колектив педагогів – це педагоги , які мислять по-новому. Але кожен педагог – це особистість. Щоб стимулювати їхню творчу активність вихователь-методист Кощій Лариса Миколаївна враховує індивідуальні особливості кожного педагога, їх особисті інтереси та нахили.

Методична робота з педкадрами ґрунтується на результатах педагогічної діагностики, зміст і засоби реалізації цілей повністю узгоджуються з ними, а контрольно-оцінювальна діяльність фіксує результати навчально-виховного процесу.

Вихователем-методистом систематично здійснюється моніторинг навчально-виховного процесу. У графіку роботи методичного кабінету визначені дні та години для індивідуальних консультацій. Документи методичного кабінету зберігаються в установленому місці, ведуться чітко, охайно.

У річному плані роботи дошкільного навчального закладу передбачені різні дієві форми роботи з педагогічними кадрами (консультації, семінари, семінари-практикуми, засідання круглих столів, методичних рад). Окрім цих традиційних форм роботи в дошкільному навчальному закладі організована робота творчих, пошукових, ініціативних груп, ділові ігри, дискусії, аукціони, педагогічні ринги.

Для цього методична служба:

  • систематично оновлює данні за розділами – інноваційні освітні технології; перспективний педагогічний досвід;
  • стимулює творчу самореалізацію педагогічних працівників;
  • проводить науково-методичні заходи, спрямовані на реалізацію фахового та особистісного потенціалу педагогів;
  • сприяє впровадженню інноваційних педагогічних технологій;
  • вивчає, узагальнює і поширює перспективний педагогічний досвід;
  • діагностує і прогнозує результати освітнього процесу.

вихователівихователі

Роботу, методичного кабінету організовано у приміщенні, яке обладнано згідно із Положенням про методичний кабінет, і є центром методичної роботи з педагогічними працівниками.

кабинет

У методичному кабінеті дошкільного закладу наявні: річний та місячний плани роботи;

  • каталоги на матеріали педагогічних видань, наочний та дидактичний матеріали для навчально-виховної роботи з дітьми, на методичну, спеціальну та художню літературу, які систематизовані за розділами;
  • матеріали для організації методичної роботи з педагогічними працівниками (пам’ятки для вивчення досвіду роботи педагогічних працівників, матеріали для консультацій, доповідей та виступів на педрадах, семінарах, практикумах, матеріали методичних об’єднань та ін).
  • законодавчо-нормативні акти та методичні рекомендації, які регламентують організацію освітньо-виховної роботи;
  • узагальнені досвіди роботи педагогів ЗДО, міста, країни
  • конспекти занять, сценарії розваг та свят;
  • методична, спеціальна та художня література, наочний та дидактичний матеріали для навчально-виховної роботи з дітьми, які систематизовані за розділами;
Кiлькiсть переглядiв: 460