В дошкільному навчальному закладі плануються різні види роботи з кадрами по підвищенню їх фахового рівня. Підвищення фахової кваліфікації педагогів здійснюється відповідно до перспективного плану на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.
Організація і контроль за навчально–виховним процесом
Щоб забезпечити успішну діяльність педагогічного колективу, велика увага приділяється постійному вдосконаленню фахової майстерності, творчому зростанню кожного педагога. Вихователем-методистом Кощій Ларисою Миколаївною систематично надаються консультації, співбесіди, поради педагогам. На педагогічних радах проводиться аналіз роботи вихователів, пропагується найкращий досвід. Вихователь-методист допомагає вихователям добирати необхідний дидактичний матеріал, літературу до занять, вчить орієнтуватися в каталогах методичного кабінету, радить складати індивідуальні плани роботи, обов’язково пропонує включати в них відвідування методичних об'єднань, які плануються в місті управлінням освіти та відвідування занять досвідчених педагогів закладу.Центром методичної роботи, координатором інноваційних технологій є методичний кабінет закладу.
Методична робота в дошкільному закладі містить цілісну систему заходів, спрямовану на підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогів, розвиток творчого потенціалу кожного члена педагогічного колективу, а відтак – на досягнення позитивних результатів освітнього процесу.
У нашому закладі працює творчий колектив педагогів – це педагоги , які мислять по-новому. Але кожен педагог – це особистість. Щоб стимулювати їхню творчу активність вихователь-методист Кощій Лариса Миколаївна враховує індивідуальні особливості кожного педагога, їх особисті інтереси та нахили.
Методична робота з педкадрами ґрунтується на результатах педагогічної діагностики, зміст і засоби реалізації цілей повністю узгоджуються з ними, а контрольно-оцінювальна діяльність фіксує результати навчально-виховного процесу.
Вихователем-методистом систематично здійснюється моніторинг навчально-виховного процесу. У графіку роботи методичного кабінету визначені дні та години для індивідуальних консультацій. Документи методичного кабінету зберігаються в установленому місці, ведуться чітко, охайно.
У річному плані роботи дошкільного навчального закладу передбачені різні дієві форми роботи з педагогічними кадрами (консультації, семінари, семінари-практикуми, засідання круглих столів, методичних рад). Окрім цих традиційних форм роботи в дошкільному навчальному закладі організована робота творчих, пошукових, ініціативних груп, ділові ігри, дискусії, аукціони, педагогічні ринги.
Для цього методична служба:
Роботу, методичного кабінету організовано у приміщенні, яке обладнано згідно із Положенням про методичний кабінет, і є центром методичної роботи з педагогічними працівниками.
У методичному кабінеті дошкільного закладу наявні: річний та місячний плани роботи;